Fakta / allmänt!

Som ni ser så kronglar designen lite de går om och om
helt stört men shit the same
får väl försöka fixa det ngn gång
( när man orkar fatta sig på sånt )
Aja iallafall!
nu sitter jag här vi datorn och inte gör ett jävla skit
ska typ gå ut med hunden om ja inte glömmer av
hatar att gå ut med honom för han drar ner mig i äckliga snön (A)
Eller e det jag som e blond  XD
Men nu har ja bestämt mig att ja ska fixa lite fina saker :)
Och den dära headern ni ser?
de är bara en tillfällig header ska göra en mkt snyggare när jag har tid och ork :)
För den headern slarva jag lite med
eftersom den förra jag gjorde var för liten :s
Och den slarva jag inte med men men !
Sånt händer!
Ska iaf inte gör så mkt idag så ahh ;)

men aja vi höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0